Κυριακή 8 Ιανουαρίου 2012

Καλωσορίσατε στη Φιλολογική Γωνιά
"ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΡΕΙ"


Αγαπητοί εκπαιδευτικοί, γονείς και μαθητές,
Με την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς, αποφάσισα να δημιουργήσω τη δική μου ιστοσελίδα με τίτλο: Φιλολογική Γωνιά: " ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΡΕΙ", δίνοντας έτσι το έναυσμα για περαιτέρω συνεργασία....
Σκοπός του συγκεκριμένου ιστολογίου είναι η δημιουργία σχέσεων παρακίνησης και αλληλεπίδρασης μεταξύ των καθηγητών, των γονεών και των μαθητών με στόχο την επίτευξη της αποτελεσματικότητας του σχολείου, στο οποίο εργάζομαι.
Κύριο μέλημα μου είναι η βέλτιστη βοήθεια των μαθητών μου και η συνεχής εξέλιξη τους ως προς την εκπαιδευτική τους σταδιοδρομία.
Με την επίμονη δουλειά και το μεράκι για τους μαθητές μου, θα συνεχίσω την προσπάθειά μου, με στόχο να επιφέρω τη δική μου οραματική αλλαγή μέσα στο σύγχρονο σχολικό γίνγεσθαι, όπου εργάζομαι.

Καλή σας περιήγηση!

Η διδάσκουσα: Αριστείδου Γεωργία
Καθηγήτρια Ελληνικής Φιλολογίας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.